Bestelt u weleens online en wilt u ons GRATIS sponsoren?

Klik dan op deze linkhttps://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?show=all

U komt terecht bij een overzicht van alle webwinkels die hieraan meedoen, zoals bijvoorbeeld:
Bol.com / MediaMarkt / Coolblue / Wehkamp / Thuisbezorg.nl / Albert Heijn / Bart Smit / Alternate en nog tientallen winkels meer!

Ook een weekend weg of een vakantie boeken via Booking.com, Cheaptickets.nl, Centerparcs, of Hoogenboom Vakantieparken levert een leuk bedrag op voor onze Stichting.

Zo werkt het:

1. Klik op het logo van SponsorKliks en vul vervolgens het sponsordoelParelhoeve‘ in en selecteer deze
  2. Klik op de webwinkel van uw keuze
  3. Doe een bestelling zoals u gewend bent
  4. U heeft gratis onze Stichting gesponsord!
    (Wij ontvangen een klein percentage van uw bestelling. Hier komen geen extra kosten voor u bij.
    Daarnaast kunnen wij niet zien wat u bestelt, alleen het bedrag wat wij ontvangen).

Dus met SponsorKliks kunt u een financiële bijdrage leveren aan Stichting Pleegzorgboerderij De Parelhoeve, zonder dat het u een cent extra kost!

Alvast hartelijk dank!