Als het pleegzorgwerk op de Parelhoeve uw hart heeft geraakt:

Word VRIEND van De Parelhoeve!

en doneer een vast bedrag per maand/kwartaal/jaar (voor bijvoorbeeld 10 euro per maand bent u al Vriend van De Parelhoeve!) Ook kunt u De Parelhoeve financieël ondersteunen door een éénmalige bijdrage over te maken of door een sponsoractie te organiseren. Maak uw gift over naar: NL02 RABO 0305 3361 34 t.n.v. Stichting De Parelhoeve te Fijnaart of scan onderstaande QR-code:
Anbi logoStichting De Parelhoeve heeft per 1 januari 2013 de ANBI-status, waardoor uw gift volledig fiscaal aftrekbaar is Leo en Jannette zorgen ervoor dat de pleegkinderen in liefde opgroeien bij De Parelhoeve, maar mede door uw bijdrage aan de Stichting, kunnen zij hen het leuke leven geven, die we hen met elkaar zo gunnen. U kunt hierbij denken aan: het onderhouden van de dieren, sportclubs voor de kinderen (paardrijden/zwemmen/judo incl. benodigdheden hiervoor), aanschaf van buitenspeelgoed zoals skelters/tractors en steppen, aanschaf/onderhouden speeltoestellen, inrichten van de kinderslaapkamers, realiseren van recreatieruimte/speelkamer inclusief speelgoed en op z’n tijd een dagje uit met de kids, maar ook een bijdrage in de reiskosten i.v.m. de vele bezoekregelingen die noodzakelijk zijn voor de pleegkinderen. varkentjeEn mede door ondersteuning vanuit de Stichting houdt het voor deze pleegkinderen niet op als ze 18 jaar zijn; ze kunnen op De Parelhoeve blijven wonen, totdat ze op eigen benen staan. Alvast hartelijk dank voor uw bijdrage! We zijn blij met élke gift, groot of klein!